Novinka Efekt lupa
  • 1 z 4
 

Umění a nová média (2011)

 
  • Autoři: Martin Flašar, Jana Horáková
  • Vydala: Masarykova Univerzita
  • Místo vydání: Brno
  • Rok vydání: 2011
  • Vydání: první
  • Počet stran: 188
  • Typ knihy: brožovaná
  • ISBN: 978-80-210-5639-8
  • Obálka: mírně opotřebovaná, malé otlaky, oděrky
  • Vyřazeno z knihovny
  • Stav: ■ ■ ■ □ 
 
Dostupnost Skladem (1 ks)
119 Kč
   
Kód produktu 64484
Kategorie Politologie, Sociologie
 

Název publikace Umění a nová média vymezuje pole zájmu autorského kolektivu, ale také taktiky pohybu tímto polem. Slovní spojení umění a nová média poukazuje k výzkumu vzájemných vlivů, referencí a fúzí umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních aparátů (od rozhlasu, přes první počítačovou grafiku, po virtuální světy a světovou počítačovou síť), jak se rozvíjel a proměňoval v průběhu 20. a začátku 21. století. Pozornost je věnována zejména těm momentům, kdy jednotlivá média byla „nová” a v jejich recepci se zvlášť zřetelně odrážely naděje a obavy, které byly do nich promítány.

Předkládaná kolektivní monografie završuje práci řešitelského týmu Ústavu hudební vědy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity na výzkumu funkcí techniky při vzniku a provozování múzického díla, který byl umožněn díky grantové podpoře Centra základního výzkumu AMU&MU.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola